søndag 25. januar 2009

Simpson og tørrdrakt

haha... i natt hadde jeg en syyyyk drøm... nok en gang drømte jeg at jeg og en masse mennesker var samlet et sted (hvorfor drømmer jeg alltid om så mye mennesker?) vi var samlet hos en jeg gikk i klasse med for lenge siden, oddveig varlig, hvis noen husker henne. og pi var der i alle fall, og min onkel christer, og en masse andre, men jeg husker ikke så mange... også kom det noen med en homer simpson maske, helt utrolig maske, hvor øynene faktisk kunne bevege seg! daniel (kameraten til jarle) tok den på seg for å teste den, og den så skikkelig ekte ut! så jeg bestemte meg for at den ville jeg ha! jeg var jo blakk da, akkurat som i virkeligheten, så pi la ut 500 kr for meg... hehe...men så tok jeg den på meg, men når jeg gjorde det, så folk bare rart på meg og begynte å gå inn i huset igjen (vi sto utenfor) og jeg skjønte plutselig hvorfor, fordi det hadde detti av et stort stykke foran på maska! men jeg tenkte at det ikke gjorde så mye, for jeg kunne jo bare lime det på igjen! men så fikk hunden til oddveig tak i den biten og tygde den opp i hundre biter! og jeg ble så sint! for nå var maska ubrukelig! og så skulle plutselig pi ha tilbake pengene med en gang! så jeg satt på doen (som var gangen inn til huset :P) og var frustrert! jeg satt og skifta av en eller annen grunn. også mente jeg at jeg skulle slippe å betale for maska, eller i alle fall at oddveig skulle betale for den, siden hunden henns hadde ødelagt deN! hoho...så ble det diskusjin mellom alle der inne i huset vett... hoho...

og akkurat nå har jeg vært ute og basa i snøen i tørrdrakt! fikk låne pi sin....det var kjempemorro! hoppa fra rekkverket og tok salto og ned i skråningen og gjennom hekken.. hehe man føler seg helt uovervinnelig ut i sånn drakt! ingenting kan skade! hihi.. var morrooooo :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer! :D