tirsdag 13. januar 2009

Depp

akkurat nå er jeg deppa.. sånn på ordentlig... januar stipendet mitt er snart tomt, og det er ikke overdrivi en gang... TOMT altså! og det er 17 000! jeg skjønner det ikke.... regniger og drit... og så skal snart så godt som alle vennene mine på kul ski tur.. som jeg må droppe på grunn av dissa helvetes pengene... :( og vanligvis kan jeg kose meg og shoppe med januar penngene, men det er bare å drite i! mildt sagt....
dessuten er det (akkurat nå) mye å gjøre på skolen.... innen en uke har jeg 3 innleveringer og 2 muntlige eksamener... skal nok gå det altså, men det er kjiiipt... i tillegg til at jeg er i dårlig humør liksom... dette er bare drit... penger ødelegger alt... må sikkert droppe alt som heter morro og gøy fremover på grunn av det... ikke at jeg har tid til no morro på grunn av skolen men... :P
jeg er lei meg... vil ikke... savner håkon... æsj.... :(

4 kommentarer:

  1. men faen.. jeg postet jo et svar her før i dag jeg!!! har du slettet det??:o

    SvarSlett
  2. du må ikke være deppa. kan låne deg penger jeg! hadde lånt deg til skitur også, men skjønner jo at du ikke vil låne hele tida heller. økonomien blir nok litt bedre hvis du tar menighetsalen da. det er digge og lett tjente penger! *smil*

    SvarSlett
  3. nei det er såå ultrakjipt å låne hele tiden... da havner jeg jo i en ond sirkel, og det er det verste... for da blir det jo til at jeg har dårlig råd hele tida! mens nå skal jeg prøve å spare meg opp litt, så jeg ligger godt på pluss siden først =)

    SvarSlett
  4. og nei, gm, jeg har ikke slettet no =) hehe.. .sikkert skjedd no kødd... :p

    SvarSlett

Jeg elsker kommentarer! :D