søndag 11. januar 2009

:)

forrige innlegg var innlegg nummer 100 =) hihi...
sitter hos håkon og koser meg.. vi skal snart sette i gang med et dataspill, et som jeg klarer for en gangs skyld! syns det er litt morro... kanskje litt nerdete, men det er det eneste jeg spiller da! bortsett fra worms.. noen som husker det? det er så knallmorro =) ormer som skyter på hverandre med banan bomber og flyvende sauer... hehe... barnslig!
i kveld skal jeg tilbake til hønefoss.. selv om jeg aldri gleder meg til å dra fra håkon, så skal det bli litt godt å komme hjem til hybelen min også... MIN hybel :D som jeg kan gjøre hva jeg vil med! det er litt deilig.. så da skal jeg sette på god musikk og tenne lys og innrede =) det blir koooos...

1 kommentar:

  1. :) wee.. MIN NABOOO!!!! :D
    jeg er storfornøyd!

    SvarSlett

Jeg elsker kommentarer! :D