torsdag 29. januar 2009

Syyyyyk

i natt hadde jeg en syyyyk, syyyk drøm... jeg begynner allerede å huske mindre og mindre :P hovedgreia var vel at vi (jeg, ub, gm og mange andre, husker ikke alle) skulle være med i et game show på tv. Øyvind Blunck var programleder! en del av showet skulle vi kjøre noe sånn tømmerrenna / rafting /et eller annet... første man ned eller noe.. og rett før vi skulle, så måtte jeg skikkelg på do... og der vi holdt til var i en sånn kjeller / industribygg av noe slag, så jeg løp nedover i dette bygget eller no, og fant ikke en eneste do, og jeg måtte skynde meg, for vi skulle snart på, så det endte med at jeg måtte tisse oppi en sånn bitte liten utslagsvask som hang på en vegg :P haha..husker ikke så mye mer, bare at det var syyykt hele greiene...
og litt senere drømte jeg at vi var i great barrier reaf (kan hele greia var der, vi var de samme menneskene vaffal) også skulle vi ta bilder av EN MILLION baby havskilpadder, de var bare omtrent så store som en finger... for en gang i året emigrerte de fra ett sted til ett annet,alle sammen og dette skulle vi ta bilde av. plutselig så vi at mange av dem hadde forksjellig maling på seg, tydeligvis noen som hadde malt på mange av de! veldig mange hadde flagg på seg for eksempel... drømte at jeg plukket opp en med det engelske flagget, for å ta nærmere bilde av den...hehe... de var megasøte da =)

rart hvordan man merker at drømmer forsvinner mer og mer fra hukommelsen.... jeg VET at tidligere i dag husket jeg mer av drømmen, men etterhvert som dagen går, merker jeg at mer og mer sklir ut... tror jeg må skrive de ned med en gang jeg våkner, hvis jeg skal huske den =) hehe...

1 kommentar:

Jeg elsker kommentarer! :D