søndag 4. januar 2009

2008 liste =)

2008 liste ;)

Hva gjorde du i 2008 som du aldri har gjort før?
-Reiste til Australia, Kina og New Zealand og gikk på skole i utlandet og tok dykkerlappen! :D morroooo!

2. Holdt du nyttårsforsettene dine og vil du lage nye?
-Nei sjelden jeg lager meg nyttårsforsett

3. Ble noen som står deg nær mor eller far?
- hm, neeeeei ikke som jeg husker... venninna mi ble tante da =)

4. Døde noen som sto deg nær?
- nei, heldigvis....

5. Hvilke land har du besøkt det siste året?
- Sverige, Kina, Irland, Australia og New Zealnad =) fornøyd med dette reiseåret!

6. Hva ønsker du deg neste år som du har savnet?
- En lang, god ferie med masse opplevelser! Med gode venner :) (stjal denne av gm, for det vil jeg og ha! :D selv om jeg ikke manglet reiser forrige år, så vil jeg med vennene mine :D)

7. Hvilke datoer i 2008 vil du aldri glemme, og hvorfor?
- 10 juli, da dro jeg til australia... og 21 november, da kom jeg hjem :D

8. Hva er det største du har oppnådd i år?
- studert i utlandet, dra "helt alene" og klarte meg bra.. det trodde jeg aldri jeg skulle klare!

9. Hva var din største nedtur?
- hm.. må ha vært pappa som har vært på sykehuset noen ganger i år.. senest i romjula.. ikke morro...

10. Har du vært syk eller skadet?
- hadde en teit forkjølelse i australia, ødela NESTEN for dykkerlappen... og tørrhoste i over en måned etter jeg kom hjem fra aussie :P

11. Hva var ditt beste kjøp?
- tror kanskje det må være turen til New Zealand og Cairns! og dykkerlappen! sånn rent materielt sett må det være digital kameraet mitt.. fått myyyye glede av det!

12. Hvem fortjener din hyllest for oppførselen sin?
- Håkon! som taklet sååå bra at jeg bare pakket kofferten og reiste fra han i 5 mnd... det fortjener han ros for!

13. Hvem sin oppførsel gjorde deg nedstemt/lei deg?
- ehm... usikker faktisk...

14. Hva gikk mesteparten av pengene dine til?
- reise!

15. Hva gjorde deg veldig veldig veldig oppspilt og glad?
- reisen til new zealand og cairns med brodern! :D

16. Hvilken sang vil alltid minne deg om 2008?
- katie perry med i kissed a girl... den danset jeg MYE til på byen i australia =)

17. Sammenlignet med denne tiden i fjor, er du:

a) Gladere eller mer nedstemt?
- Gladere

b) Tynnere eller tykkere?
- tynnere! jippi! :D

c) Rikere eller fattigere?
- hå hå... Fattigere, ingen tvil om det!

18. Hva skulle du ønske du gjorde enda mer av?
- reist :P hehe... neeeei, vært mer med håkon kanskje...

19. Hva skulle du ønske du gjorde mindre av?
- bruke penger.. :P

20. Hvordan vil du tilbringe julen?
- med famile og venner :D

21. Ble du forelsket i 2008?
- var det i alle fall :D håkon!!

22. Hvor mange one-night stands hadde du?
- håhå ingen her... tar de med typen jeg ;)

23. Hva var ditt favorittprogram på TV?
- hm... home and away ble det jo en del av ;) og dexter.. greys anatomy.. =) og ungkaren :D

24. Hater du noen nå som du ikke hatet på denne tiden i fjor?
- nei det tror jeg ikke... heldigvis!

25. Hvilken bok er den beste du har lest i år?
- hm.. det tror jeg må være første boken i a song of ice and fire serien.. drager, ulver og konger... *drømme* og alle harry hole bøkene!! bra!

26. Hva var årets beste musikalske oppdagelse?
- the killers kanskje? og FOO FIGHTERS!!! diiiigg!

27. Hva ønsket du deg – og fikk?
- penger til australia reise og drage genser ;) og mobil!! +++

28. Hva ønsket du deg – og ikke fikk?
- hm... vet ikke jeg gitt...

29. Hva var årets beste film?
- sweeney todd og dark knight!

30. Hva gjorde du på bursdagen din?
- hm... husker ikke... leste sikkert til eksamen :P

31. Hvilken enkeltting/-person har gjort året mye mer tilfredsstillende?
- australia turen min! :D

32. Hvordan vil du beskrive klesstilen din?
- veldig veldig blandet... alt fra rosa og sukkersøtt til svarte med drage =) oh yeah..

33. Hva har holdt deg i mental balanse?
- håkon! hehe...

34. Hvilken kjendis likte du best?
- å vanskelig... heath ledger kanskje =)

35. Hva i politikken har opprørt deg mest?
- hoho aner ikke....

36. Hvem savner du?
- bestefar...

37. Hvem var den beste nye personen som kom inn i livet ditt?
- tjaaa, ulrikke eller aija kanskje =)

38. Fortell en viktig livsvisdom du har lært i 08?
- at jeg faktisk klarer meg alene, at jeg ikke er så hjelpeløs som jeg alltid har trodd!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer! :D