fredag 30. januar 2009

Støl

jeg er støøøøl! og det er deilig =) vi var i svømmehallen i tønsberg i går og først trena i vaffal en time, kanskje mer (jeg så ikke på klokka) og så bada vi! jeg og håkon trente litt på å stupe, og dykke! =) også lekte vi masse i vannet =) ganske morro....
tilbake til treningen... jeg tok 20 kilo på peck deck! (brystmuskler).. det er kanskje ikke så mye, men det er ganske mye for meg! sist jeg kan huske jeg tok det slet jeg jo nå grassalt med 10 kilo! heheh elsker å se fremgang! selv om jeg ikke skjønner hvor fremgangen kommer fra, det er første gang jeg har trent sånne vekter på... over 7 måneder! hm... anyways, morro er det :D jei!

2 kommentarer:

  1. det er bra krish! aner ikke hva jeg tar i peck deck heller, husker sjelden tall..;P bra dere er i aktivitet da! det kommer jeg til å være litt i helgen også. driitsliten i beina nå. var i bakken i stad med tommy:) gøy:)

    SvarSlett
  2. bakken? sto ski? kult da=) hvilken bakke?

    SvarSlett

Jeg elsker kommentarer! :D