søndag 25. januar 2009

På TV

akkurat nå sitter vi og ser på no snowboard kjøring på tv... en konkurranse som foregår i USA tror jeg... og der er det med en fyr som jeg kjenner! eller, kjente er vel mer ordet... tok et fag sammen med han når jeg fikk på virderegående... og jeg syns det er så føkka å tenke på! vet ikke hvorfor... men har liksom til alle tider sett på diverse mennesker på tv, og alltid tenkt på at åå det hadde vært kult å kjent en kjendis og sånn, men selv om vi bor i lille norge, så er det liksom så uoppnåelig.. og nå sitter jeg her og ser på en jeg har kjent på tv! og flere andre jeg kjenner er jo også velkjente i ski miljøet... blant annet en jeg var skikkelig forelsket i på ungdomsskolen.. flørta jo verre med han husker jeg.. jge hadde jo ikke sjangs da, jeg var jo så stygg og upopulær, men stakkaren var snill med meg... og for to år siden satt jeg på et fly og leste et norwegian blad, og da leste jeg om han! han og noen andre jeg kjenner fra ål... de er sponset av norwegian, og drar verden rundt og står på ski.. er med i diverse konkurranser og gjør det bra... skikkelig rart altså... hehe...vet ikke hvorfor jeg syns det, men.... hehe...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer! :D