mandag 12. januar 2009

Dyr

så litt på animal planet i stad... og jeg bare elsker dyr! <3 de er så søte og fine alle sammen... jeg har jo hatt ganske mange dyr oppgjennom, jeg og familien min.. hund, katt, kanin, fugler, sauer, fisker...og jeg har elsket dem alle sammen! de har sin sjarm... og de fleste vi har hatt har jo hatt sånn personlighet også! hehe.. også er jo andre dyr nusselig også.. kenguruene var jo sååå myke å kose med! tror faktisk de er det mykeste dyret jeg har kost med... og krokodille det hardeste :P hehe.. de er litt kule de og... og slanger! jeg digger å kose med slanger... kjenne alle musklene i kroppen når de kryper over fanget ditt =) hihi... også ønsker jeg meg jo litt en salamander! men det må være en som spiser frukt, orker bare ikke fore dem med larver og fluer :P ekkelt.... også vil jeg ha rotte! søøøte rottene :D og hvis det var mulig... så skulle jeg gitt såååå mye for å ha en hvit tiger som kjæledyr.... *sukk*... mitt ultimate yndlingsdyr... de er såå vakre og elegante og søte! elsker de!!

2 kommentarer:

  1. <3 Kunne vel ikke vært mer enig det innlegget der kanskje?;) hehe..

    Kan vi ikke skaffe oss en hvit tiger sammen da??

    Elsker dyr jeg å:):)

    SvarSlett
  2. jaa :D en vi kan ha på hybelen ;) hihi...

    SvarSlett

Jeg elsker kommentarer! :D