tirsdag 20. januar 2009

Dum drøm

hadde en dum drøm i natt.... jeg var på ferie med håkon og trondheim stine og en bønsj med andre mennesker jeg ikke vet hvem er...også var det ei jente som begynte å flørte med håkon.. og først lo jeg bare av det, for håkon ble så forstyrra og visste ikke helt hva han skulle gjøre.. og hu jenta bare kasta seg på han vett...men så så jeg plutselig at han kyssa henne... og når jeg viste håkon at jeg hadde sett det og at jeg ble lei meg, gjorde han ingenting.... han bare så på meg med litt sånn trist blikk, men kom ikke bort til meg... han bare gikk sammen med henne, og begynte å holde hender med henne og sånn... og jeg ble mer og mer lei meg, og prøvde å vise han det, men han bare så ned i bakken og kom ikke bort til meg for å trøste meg.... det var så trist.... og selv om jeg er våken og har fått nusselige meldinger fra håkon i dag, klarer ikke drømmen å slippe tak... jeg er liksom trist inni meg, nesten som det har skjedd på ordentlig.. jeg klarer ikke slutte å tenke på det.. men jeg er den eneste for håkon, sant? uff.... :(

4 kommentarer:

  1. JA, you are the only one!!;) som du skriver: en dum drøm! Det er bare sånn man drømmer av og til..

    SvarSlett
  2. ja, det er teit, men jeg drømt masse sånne dumme ting om tommy også. slitsomt og man blir litt lei seg, men det er jo en drøm som sagt:)hehe! jeg drømte at fjelelrn spøy på en skikkelig facinerende måte! han bare kasta ut en klump liksom, og KLATT i bakken. en gang, fix ferdig. hadde vært litt digg om man spøy sånn da:)

    SvarSlett
  3. ub..: å få opp den klumpen kan jo ikke være behagelig:P

    SvarSlett
  4. nei det høres litt ekkelt ut :P dessuten leste jeg at hvis man drømmer at partneren sin er utro, betyr det at partneren din kommer til å være trofast hele livet :D

    SvarSlett

Jeg elsker kommentarer! :D