mandag 19. januar 2009

Oljelampe

nå har jeg ordna til oljelampa som jeg fikk av ub til jul. den er så fiiin :D men jeg har ikke turt å tenne på den ennå... for... er det noen som vet hvor lenge sånne varer? er jo ikke sååå lang veke liksom, brenner de fort opp? for hvis de gjør det, vil jeg spare den til litt mer spesiell anledning =)

lurer på hvordan eventyret om ånden i lampen ble til... om det bare er et produkt av noens fantasi, eller om det er en sånn fabel som folk faktisk tror på? sånn som historiene i bibelen? litt artig er det i alle fall... gni på en lampe også kommer deg ut en ånd... tror jaggu jeg må gni litt på lampa mi og prøve ;) selv om min er av glass da.... hehe....

2 kommentarer:

  1. aner virkelig ikke.. det som er rart er at jeg trodde jeg kjøpte to liksom. av en el annen grunn, litt sånn "kjekt å ha" gave hvis jeg skulle plutselig være i beita. men har jo ikke sett den no sted så da har jeg sikkert ikke gjort det heller.

    SvarSlett
  2. merkelig... sikkert havnet ett sted så du plutselig finner den igjen eller no =)

    SvarSlett

Jeg elsker kommentarer! :D