fredag 23. januar 2009

Drømmer


hehe da skal jeg poste drømmen min! hehe våknet faktisk med et smil om munnen vett, for jeg syns det var så morsomt... hehe...
forteller om den lille, mindre drømmen først... jeg, pi, ub, gm og line tror jeg, skulle fly et eller annet sted, også skulle vi mellomlande et sted en liten stund, men jeg hadde ikke fulgt med på hvor.. så når vi landa og begynte å gå rundt i den byen for å slå i hjel tid, så jeg plutselig et skilt det sto: wlecome to hong kong på! og jeg ble i ekstase, for der hadde jeg vært før, og kunne vise dere rundt =) hehe,,, og jeg hadde tydeligvis vært der med pi, for jeg sa til han: å da må vi vise jentene den kule butikken! for tydeligvis var det en skikkelig kul butikk der... også begynte vi å lete... gikk blant annet feil inn i noen steder der det bare sto kinesere og kikket dumt på oss, så vi måtte gå ut igjen... og så sa pi at han visste hvor det var, men på veien så vi en annen kul butikk, som alle dere andre hekta dere opp i. og jeg så på tiden at vi hadde dårlig tid, så jeg ble sååå stressa for jeg ville vise dere butikken, men dere var så opptatt så jeg gikk videre.. og når vi møttes for å gå på flyet, hadde ub og gm kjøpt seg suvernirer, kubbelys :P hihi... for det var visst så billig der!

anyways... over til den andre drømmen... haha!
jeg drømte at oslo city skulle nedlegges, jeg hadde først sett det på hotell cæsar, men så viste det seg at det skulle nedlegges i virkeligheten. og så plutselig, så var ALLE på oslo city, jeg, håkon, ub, pi, tommy, gm, mamma og pappa +++ omtrent alle jeg kjenner var der vett... hehe... vi skulle sove der og greier, er veldig usikker på hvorfor vi var der.. vi surrra jo bare rundt.. og jeg var sammen med trond espen seim! haha... varg veum vett.. men jeg var sammen med håkon på si, uten av trond espen seim visste det... men han skjønte at noe foregikk, og han var såå sår vett... så sjenert og bare holdt seg i bakgrunnen, for alle vi holdt på som vi pleier, å tulle med hverandre og være brautende =) stakkar... og når natta kom, så tok jeg med trond espen seim opp til enden av oslo city, for der bodde roger og familien, så da skulle trond espen sove med roger og broren (som sto der i de pysjamasene vett) og moren til roger kom inn stressa og halvnaken fordi hun ikke hadde rukket å re opp før vi kom.. men jeg sa god natt til han, for jeg skulle ned og sove hos dere andre... og hanspurte og ba om ikke vi kunne sove sammen vet, men jeg, drittsekken som jeg er, sa at det var det ikke plass til, så jeg stakk ned igjen og sov sammen med håkon ;) hoho... fy fader... den drømte føltes mye mer syk ut enn den høres... haha...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer! :D