fredag 8. august 2008

Tiden


Fontene i byen

En gammel mann som gikk forbi, sa at dette bildet var verdt 20 dollar :P hehe..

Regnbue!

Det velkjente fyrtårnet

Tasmansk øl

Nå har jeg nettopp kommet hjem fra skolen og klokken er kvart over ett. på fredag:) det er heelg! jippi! men det jeg skulle si... nå er da klokken kvart over 4 på natten hjemme.. og alle sover. akkurat det er en ting jeg ikke helt klarer å venne meg til. for det er så rart at vi har forskjellige tider i verden,.. jeg forstår jo at det er sånn det skal være, på grunn av solens bane og bla bla bla.. men det er så merkelig at vi kan snakke sammen på telefonen, altså vi er på akkurat samme tid, men det er forskjellig tid... skjønner? blir nesten som en tidsmaskin :D hehe... litt teit innlegg dette her ser jeg, men jeg er litt teit så ;) hehe... rart med jet lag også liksom... at man er vant til å legge seg på et tidspunkt, kroppen sier ifra til deg at nå burde du sove, men så er det jo midt på dagen her liksom... hehe... rare verden! :)

3 kommentarer:

  1. Thanks. Im Inspired again.

    SvarSlett
  2. hehe en som er inspirert:P han satser på lotto..

    20 dollar it is;D morro folk er så åpne der nede da, virker hvertfall sånn:) fine bilder, elsker bilder:)

    reiser til tynset jeg nå, så får ikke vært på nett før torsdag kveld..
    ha det bra:) klemmer

    SvarSlett
  3. folk er åpne ja! noe så sinnsykt og det.. alle prater med alle, alltid! det er såå gøy! og så så snille folk er!

    SvarSlett

Jeg elsker kommentarer! :D