søndag 24. august 2008

Mat


Smøring av niste! :)


jeg i matsalen vår! her tar jeg litt hot brekky

sjokolademousse og te i en av kafeene på skolen vår! nam :)

Maten vi får her på Weerona er faktisk dritgod. syns nesten vi er litt bortskjemte =) vi har blant annet hatt nachos noen ganger (hvilket aldri er å forakte) og i dag hadde vi chicken enchiladas som var utrolig god spør du meg! også lager de fisk på masse forskjellige spennende måter, så jeg har allerede spist mer fisk her nede enn jeg har på et par år hjemme! det er jo bra, fisk er sunt! hehe... og de har dessert hver dag, ofte er det heldigvis ting jeg ikke har lyst på, så jeg har ikke spist dessert så ofte. men her om dagen hadde de sjokolade mousse!! åå damn.. det var godt det! mmm... også har de jo denna iskrem maskina da, men jeg har vært flink til å holde meg unna =) selv om jeg skeier ut i blant hehe... ;)

spiste sjokolademousse på skolen her om dagen også.. daaaamn den var god! jeg og silje tok lunsj med sjokolademousse og te =) hehe.. som dere ser av bildet!

frokosten her er ikke sååå veldig spennende, i alle fall ikke etter en stund hehe..på tirsdager, torsdager, lørdager og søndager er det "hot brekky", varm frokost, og da får vi egg, bacon, pannekaker, pasta i tomatsaus, tomatbønner pølser ++ sånne ting! men det er ikke sååå veldig godt syns jeg, så jeg pleier å holde meg til pannekakene =) de andre dagene er det frokostblanding og toast! (de har det alle dagene, når det er hot brekky er det ekstra) og mandag til fredag får vi smøre oss niste, hvilket er rundtstykker/brødskiver som vi kan putte alskens godt på! løk, skinke, ost, salat, paprika +++ nam nam nam! :) tror kanskje jeg har fortalt om måltidene før men.... nå er det i alle fall bilder til også =)

4 kommentarer:

  1. aah.. ikke noe vanskelig være sunn når man kan smøre sånn matpakke:D:D alt hørtes godt ut spør du meg:D mmm... sultne gm.,.

    SvarSlett
  2. ja er veldig fornøyd med maten her nede generelt altså! og i går var vi ute på en lokal pub og spiste biff til 45 kr. den er så sykt god den! nam nam nam!!! også så billig a gitt ;)

    SvarSlett
  3. mmmmmmmm... me want!:P
    er så matvrak for tiden!

    SvarSlett
  4. meg også!! er sulten stort sett hele tiden! er helt ille..

    SvarSlett

Jeg elsker kommentarer! :D