torsdag 21. august 2008

Gåing

jeg må bare si det... vi er skikkelig flinke til å være aktive her! =) det blr gåing hele tiden, fordi vi har jo ikke bil hehe... så det blir minst en gåtur på en time hver dag, men som oftest mer. det er jo ca en halvtime å gå til skolen, 20-25 minutter til stranda og rundt omkring ett kvarter til byen. pluss at vi svømmer jo også inniblant :) og i dag har vi gått opp og ned til skolen 3 ganger! noe som tilsvarer at vi har gått i 2,5 - 3 timer i dag! stolt av oss selv ja! hehe... *klappe-seg-selv-på-skulderen*

2 kommentarer:

  1. dere er kjempeflinke! skulle ønske jeg var litt flinkere på den fronten gitt..må skjerpe meg litt. men tror nok dere drikker mer enn meg også da..:P du må si ifra med en gang du får resultater av prøver og slikt!

    SvarSlett
  2. klappe deg på skulderen også! :) spreke jenter!

    SvarSlett

Jeg elsker kommentarer! :D