torsdag 21. august 2008

2 down, many to go

da har jeg levert min første innlevering og hatt min første midteksamen! innleveringen kan jeg ikke akkurat garantere kvaliteten på, jeg syns nå den ble sånn halvbra til slutt, men jeg vet at jeg ikke har klart referanse systemet akkurat slik de vil ha det, men jeg får håpe det er nok til å stå! og eksamen gikk.... hehe vel.... det var multiple choice eksamen, 30 spørsmål, og jeg gjettet bare svaret på 29 av dem... jeg er sikker på at ett av spørsmålene er riktig, men der stopper også sikkerheten... seriøst... jeg trodde faktisk den skulle bli litt lett, men der tok jeg massivt feil gitt. men nok en gang håper jeg at det er nok til å stå i alle fall! det er det viktigste! jeg har nesten midt eksamen om en uke, neste fredag. får håpe den går bedre! det er i systemtenkning og simulering. datafag! ene innleveringen vi har, er i det faget og vi skal lage et system og noe greier.... :) kan forklare senere jeg! er litt usikker på hva jeg skal gjøre sjøl enda :P hehe.. finner det vel ut snart! anyways..... snakkes!

ps: jeg har verdens snilleste bestemor! hun sender meg kort HVER UKE! og i dag fikk jeg en liten pakke med øredobber i til og med =) ulrikke er dritmisunnelig, sier hun også vil ha min bestemor! :) da bare smiler jeg og sier: jeg vet! hun er best =) tuuuusen takk bestemor!!

1 kommentar:

  1. bestemor er veldig omtenksom og flink
    å tenke på barnebarna sine:)

    SvarSlett

Jeg elsker kommentarer! :D