lørdag 16. august 2008

Mamma mia og skole

hellu.. nå har vi nettopp vært og sett mamma mia på kino! jeg, silje, ulrikke og ei jente fra riga. jeg syns den var bra jeg! skikkelig feel good film :) var i alle fall skikkelig morsom hehe... ble litt flau noen ganger, spes når pierce brosnan sang, hehe... men det var en søt film og abba musikk er jo sååå kul musikk hehe! blir i skikkelig godt humør av det merket jeg.. sikkert litt fordi det minner meg om hjemme... savner det... :(

og så har jeg bittelitt panikk for tiden... masse å gjøre på skolen fremover! og jeg er veldig usikker på hvordan alt skal gjøres :S men det går seg vel til det og kanskje... jeg tror nok jeg stryker på denne første innleveringen som jeg skal levere på onsdag, men jeg tar ikke det så tungt. regner med det egentlig. her er en liste over ting som skjer på skolen fremover:
20. aug - Innlevering i Introduction to Management
21. aug - Midteksamen i Managing Human Resources
29. aug - midteksamen i Systems thinking and simulation
10. sep - Midteksamen i Recruitment and selection
11. sep - Fremføring/innlevering av oppgave i Recriutment and selection
18. sep - innlevering av gruppeoppgave i Intrduction to Management
19. sep - Innlevering av to store prosjekter, ett i Introduction to management, og ett i managing human resources (disse skal egentlig leveres 8 oktober, men det er dagen vi kommer hjem fra great barrier reaf, så vi må gjøre de ferdig før gutta kommer på besøk, ellers blir det dårlig med innlevering :S)
17. okt - innlevering av prosjekt i Systems thinking and simulation
1-14 nov Eksamensperiode!!!
så det blir nok å finne på fremover... og i dag tok jeg første badet i sjøen også! det var kaaaaldt... brrr... noen sa det var 14 grader bare! så det blir en stund til jeg bader masse for å si det sånn, men vi lå et par timer og solte oss på stranda da, det er det i alle fall varmt nok til! når det ikke blåser ;) hehe....

3 kommentarer:

  1. Oj, dæven det var da mye opplegg fraomver ja! men kanskje greit å ha en del å gjøre også, så går tida fortere. det finnes nesten ikke mer irriterende ting enn fluer som surrer rundt og buzzer konstant! damn...

    SvarSlett
  2. ja jeg vet, også finner man dem ikke eller klarer ikke å drepe de så de bare fortsetter å buzze... en gang, når jeg lå og sov, så landet det en flue på leppa mi KONSTANT! jeg fikk aldri drept den, så den bare fortsatte! hver gang jeg veivet den vekk, så kom den tilbake etter sikkert 20 sekund... fy fader så plagsomt... død over fluene!!

    SvarSlett
  3. Sinnsvakt... både fluer å arbeid!! :) Syns duh er flink som kjører på! La det briste eller bære!! :) Helst bære... Vi har to sinnsykt tykke bøker (1300-1400 sider) i et fag som heter matte og fysikk i ett... De er STORE. Litt skummelt det også! Glad i deg!

    SvarSlett

Jeg elsker kommentarer! :D