fredag 29. august 2008

Andre eksamen

Nå har jeg hatt min andre midt eksamen! føler det gikk litt bedre enn den første, men fortsatt ikke strålande.. ble litt tatt på senga av enkelte av spørsmålene ja :P men denne står jeg på i alle fall! (håper jeg hehe) så det er det bare å vente og se....
nå har vi en uke fri fra skolen, men det blir ikke akkurat fri, for vi har tre uker på oss til å gjøre ferdig 2 individueller oppgaver, 1 gruppeoppgave sammen med silje, 1 gruppeoppgave sammen med en annen gruppe, og 1 midt eksamen til... og de individuelle oppgavene er ganske store... den ene sier lærern at han forventer at vi skriver rundt 50 sider på, og MINST 30-40 sider... :( og den andre individueller er vel nesten like stor.... grøss.... føler ikke jeg kommer til å skrive så mye jeg... men det er hans mening da! (og det er han som skal rette de uheldigvis) men vi får oppgitt antall ord vi må skrive, så jeg kommer til å følge det. aner ikke hvor mange sider det blir da men... =) hehe... kommer nok i land med det også! det som er positivt å tenke på, er at etter disse tre helvetes ukene, så kommer pi! jei! og da er det to uker (nesten) ferie!! jippi!! new zealand og great barrier reaf!! det blir berre lekkert altsooo... gleder meg vilt =) blir koselig å få besøk! føler meg litt "cut off" her nede..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer! :D