fredag 15. august 2008

Donald Duck



søte endene! :)

hehe silje var ikke så tøff med en gang ;)

I dag har vi vært på skolen og matet endene som holder til i "elva" der! de er sinnsykt tamme, de kommer heeelt bort til oss når vi sitter med mat, som dere ser på bildet ;) jeg hadde dem oppå fanget mitt! var kjempegøy! ble litt nervøs når det sto fem (minst!!) fugler og nappa på meg for å få mat da men, hehe.. såå gøy altså.... liker når dyr er tamme! så forresten nok en possum på en søppelkasse når vi gikk fra konserten i går! den lot meg komme ganske nær før han kasta inn håndkledet altså! folk ville ikke at jeg skulle gå så nær da men... den var jo såå søt!

2 kommentarer:

  1. hvilken konsert har du vært på?! detta har du ikke fortalt om:)

    SvarSlett
  2. hehe bare en som bor i etasjen over meg, som spiller i et band, og det var sånn konkurranse greie, a la det bulle var med på vett... så vi stakk for å støtte han da vett! men vi hørte bare på hans band, så stakk vi :)men de var veldig flinke altså! de kom på tredje plass..

    SvarSlett

Jeg elsker kommentarer! :D