lørdag 2. august 2008

Julefeiring!


En snømann! (a.k.a Lindsay)

jeg som koser meg med øl! sjekk den levende polagrisen (Jackie) i bakgrunnen:)

Ulrikke har pyntet seg i MASSE juletreglitter for anledningen :)

Silje foran en julepyntet kantine!

the grinch! (a.k.a markus fra tyskland)

Vært år her nede (bare studentene tror jeg), så feirer de jul i juli! da kler folk seg i noe som har med julen å gjøre, så får vi servert julemat og drikke (masse vin og øl!!) og så spiser vi og fester og koser oss:) det er heter da christmas in july, men i år falt det på 1 august, så i går feiret vi christmas in july in august! det var egentlig ganske koselig! de hadde pynta kantina men rødt, grønt og hvit og alle hadde kledd seg ut og var i julestemning :) jeg spiste skinkestek, men de hadde også kokt skinkestek og kyllinglår og noe andre greier jeg ikke helt fikk med meg. og til dessert var det visst en tradisjonell australsk dessert, som egentlig var marengs med varm vaniljesaus på! det var ganske godt! det var koselig stemning og alle var glade, så det var en fiin kveld rett og slett :) etterpå stakk vi på tennisklubben som ligger rett ved siden av oss, for der er det utested, så da dro vi dit og fortsatte festen. gøy :)

6 kommentarer:

  1. GOOOOD JUUUUL!! HO HO HO ! ;P
    hehe hørtes veldig gøy ut, det skulle jeg likt å være med på! ble du full?:P hehe.. dere gjør sååå mye gøy,heldige!:)

    SvarSlett
  2. nja, ble helt greit full ;) hehe... og vi fikk høre en skrytehistorie av en gammel mann på puben der, et eller annet med at coca cola var grønt helt i begynnelsen, og han hadde en orginal poster fra tiden det var grønt, men rett etterpå skiftet det farge til rødt på grunn av jula eller noe sånt.. vi fikk ikke med oss alt, hadde jo drikki litt ;) hehe... men gøy var det!

    SvarSlett
  3. koselig med jul i juli i august da! sorry for at det harvært vært dårlig med innlegg påmin blogg i det siste,men akkurat nå funker ikke nettet på pc'en min igjen, og tommy sin pc har en litt føkka spacetast,så er litt slitsomt å skrive på den. savner deg søs!

    SvarSlett
  4. ja det var kjempekoselig med jul:) savner deg også søstern!!!

    SvarSlett
  5. forresten..det bildet av deg..fy flate du ligner ikke på deg selv! du ligner faktisk litt påmeg;) jeg måtte granske bildet skikkelig:)

    SvarSlett
  6. haha gjør jeg? kult:) ja jeg ser sikkert lit annerledes ut med mørke øyenbryn.. liker det jeg:) håper dere syns det er fint også!

    SvarSlett

Jeg elsker kommentarer! :D