tirsdag 12. august 2008

The Dark Knight


sikkert ikke så interessant å lese om, men jeg måå bare si det! jeg har nettopp vært og sett på batman - the dark knight på kino og jeg ELSKA den!! fy søren for en bra film! seriøst! også så SINNSYKT bra heath ledger spiller (R.I.P.). ååå.... nei, den var rett og slett RÅ den filmen her... nesten lyst til å stikke og se den igjen med en gang! den var seriøst bra! forresten.. her nede koster den ca 45 å gå på kino :) så vet dere det også hehe.. noe mer dere lurer på? :) hehe..

9 kommentarer:

  1. jeg var å så the dark knight i gårjeg også! dritbra film da:) joker er jo en av de ekleste bad guys på lenge! bra spilt ja. og sånn apropos, her hjemme koster detca 95 kr å gå på kino.. herlig altså! not..

    SvarSlett
  2. hehe dobbelt så mye! hehe... så tilfeldig at vi så den nesten samtidig! kuuult :D ja den var så bra den filmen.. åå... ja joker er ekkel altså! får litt frysninger av de latteren :) hehe..

    SvarSlett
  3. hmmm æsje nå har jo alle sett den.. tenkte jo egentlig ikke se den pga...ja..dere kjenner da meg;)...men nå fikk jeg lyst! argh..

    SvarSlett
  4. hehe du mååå se den! den beste filmen på lenge! ååå... digga den... digga heath... digga batman.. digga ALT! håhåhå! digga alt bortsett fra en ting, men det kan jeg ta med ub senere, vil ikke ødelegge noe for deg gm ;)

    SvarSlett
  5. takk, ingen spoilers;) kanskje jeg får dra på kino alene jeg også, men vet ikke helt om jeg tør.. haha pysa gm!

    SvarSlett
  6. anbefaler på det sterkeste å dra på kino ALENE.. det har jeg gjort en gang jeg var helt alene i kristiansand..
    fy faen så gøy det var!!!

    SvarSlett
  7. det er bare å dra alene det gm:) dette ble mitt tredje kinobesøk alene, og det har aldri ødelagt min kinoopplevelse i hvertfall:) jeg tror jeg kanskje vet hva du prater om krish.. hehe

    SvarSlett
  8. uff nei kino alene? hm... liker ikke at du går på kino alene ub!! grr... men det er nå meg da.. tør ikke sånt jeg :(
    hehe du skjønner hva jeg snakker om ja? dumt var det :)

    SvarSlett
  9. hva er det som er så gøy med å gå alene? ;P hehe..
    må jo prøves da.. humm..

    SvarSlett

Jeg elsker kommentarer! :D