mandag 11. august 2008

Biff med etasjen

nå har jeg akkurat kommet hjem fra en bedre middag! i dag gikk hele (eller halve, alle ble ikke med :P) etasjen min ut for å spise sammen, vi får nemlig 5 dollar hver av studenthjemmet vårt for å gjøre noe sosialt sammen med de vi bor sammen med. så da stakk vi på en lokal pub og spiste biff. og den var faktisk dritgod! nam nam:) med goood bernaise saus og greier... det gjorde seg! koselig var det også... og de har storskjermer der som viste rugby, det var litt kult å se på! hvis jeg ever skulle begynt å følge med på en sport, må det være det tror jeg... brutale greier... ganske kult da:) det er forresten den mest populære sporten her nede!
en liten extension til forrige innlegg: det er så mange her nede som sier honey, doll, darling til deg, uansett hvor liksom.. hehe... står i butikken og skal ha noe, også sier de: what are you havin, darling? thanks, doll! jeg syns det er så kult! hehe... spesielt de litt eldre damene som sier det, men man får høre det fra alle mulige mennesker!
ps: i dag kjøpte vi to bokser vin, med andre ord til sammen 8 liter vin for 75 kr! damn... lett å bli alkoholiker i dette landet ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer! :D