onsdag 30. desember 2009

Mitt 2009

ble litt inspirert av diverse blogger til å lage en liten oppsummering av hva som har skjedd det året her... ikke skjedd så fryktelig mye spennende egentlig, burde heller lagd for i fjor når jeg var i australia ++ hehe... men men... here goes!

Dette skjedde i 2009:

jeg begynte året med å hoste... (hostet til sammen 4 måneder:P)


jeg skrev bachelor oppgave!! (det var mye jobb det!)

hvilket minner meg om at den kjære vakre dell bærbare pc'en min som jeg fikk av kjæresten min døde :( min trofaste gamle venn... MEN! det førte til at jeg kjøpte meg den beste pc'en noensinne <3 lenge leve msi!


spilte innebandy turnering! :D det var ufattelig gøy!


sluttet på høyskole (end of an era), flyttet dermed fra hønefoss og mange av mine kjære venner :(




vært i sverige en haug av ganger, en gang med søs og bror, på tur for å se de hvite tigerne :D

en gang med min kjære, på kjøretur rundt omkring og så masse fint, og bodde ved den fineste stranda på denne siden av kloden


en gang med min kjære og familien hans, en skikkelig barnslig tur, digg :D


gikk aurlandsdalen med en gjeng herlige mennesker =)  <3 <3

gikk gaustadtoppen! les om det her

dykket en del :D loooove it!  Dive for life! den som ikke tar seg vann over hodet, ser bare toppen av isfjellet! ;)

lakka bilen min svart!! og satte en terning på panseret :) fiiine bilen!



bygde en bar! hos bruttern:)  se den her!

jeg og søster'n var bartender to ganger! en gang i et utdrikningslag og en gang i et bryllup =) morro var det!

hatt store vanskeligheter med å skaffe meg jobb, noe som ga meg mye frustrasjon, for ikke å si blakke dager :(  men det er visst vanskelig for flere, så vi får bare krysse fingrene for 2010!
fikk et vikariat i en bank, hvor jeg egentlig stortrivdes =)
avsluttet året med et vikariat i kirkens bymisjon!

feiret 5 års dag med gutten min! lenge leve oss :D <3 <3



jeg tror kanskje det var det jeg hadde å nevne av nevnneverdige og ikke fult så nevneverdige ting ;) hehe....

3 kommentarer:

  1. Startet innlegget med at mye ikke hadde skjedd. hah! Syns du hadde et fint år jeg altså :D

    SvarSlett
  2. hehe takk for det =) har ikke vært så verst =)

    SvarSlett
  3. <3 Glad for at jeg har fått delt mange gode stunder med deg - Du er et herlig menneske!

    SvarSlett

Jeg elsker kommentarer! :D