lørdag 26. desember 2009

Globalt

bare en ting til.... leste på face nå at noen hadde kommentert noe sånn om global oppvarming, noe sånt som: global oppvarming meg i rævva, se ut vinduet da! eller noe sånt... som er myntet på at det kan ikke være noen global oppvarming så mye snø som det har kommet i det siste og så kaldt det har vært stedvis.... men har dem ikke fått med seg at global oppvarming betyr ikke nødvendigvis bare at det blir generelt varmere i luften, men det innebærer ekstreme endringer i været! det som er spesielt for tiden, er ikke at det blir varmere og varmere, men det blir ekstreme værforandringer! sånn som at det plutselig snødde i italia og sånt.... det er det som er så spesielt!

og uansett, selv om gjennomsnittstemperaturen i verden øker, betyr ikke det at det aldri vil bli kaldt igjen vettøøøø...

3 kommentarer:

  1. global oppvaring er jo nettopp ekstreme endringer i været, IKKE kun varmegrader.. men om den er menneskeskapt eller ei.. det kan jeg ikke svare på..har jo skjedd før liksom.. vanskelig å si..

    SvarSlett
  2. nei si det.... bryr meg ikke så mye om den er menneskeskapt eller ei, som du sier så er jo dette en syklus som kommer igjen med jevne mellomrom, om ikke den hadde kommet så tidlig på grunn av mennesker, så hadde det skjedd uansett...

    SvarSlett
  3. haha jeg vet! Tenker det samme hver gang jeg ser en slik kommentar selv ;P

    SvarSlett

Jeg elsker kommentarer! :D