søndag 13. desember 2009

Larvik

Ulrikke!

jeg har  vært i larvik i helgen, hos Ulrikke! jei! det var kjempegøy =) ente opp med å drikke både fredag og lørdag, noe som var veldig gøy det ;) på lørdag var vi i en bursdag til hennes venninne og nabo, også dro vi ut på byen etterpå =) var veldig gøy! ble veldig sent, og mange flere øl enn jeg trodde jeg kunne drikke.... :P  ;) hihih..... nick er i norge også, kjæresten til ulrikke, noe som var veldig koselig, liker han! pluss at da fikk jeg snakket engelsk hele helgen, noe jeg digger :D like it! i dag dro vi på harry tur til sverige, opp klokka 8 for å rekke båten, noe som var litt hardt etter veldig sen og hard kveld, hehe, men var veldig koselig =) har kost meg!

og nå er jeg vel egentlig ferdig med alle julegavene tror jeg, har bare mamma og pappa igjen =) hehe...men får jeg no gaver da trooooo.... :P ;)
Nick!

2 kommentarer:

  1. og nick fylleringte meg..:P når jeg skulle legge meg. for no surr ass.. tror dere var greit fulle ja;)

    SvarSlett
  2. haha ja, han elsket visst å kødderinge ;) hehe... blei litt alkohol ja ;) morro!

    SvarSlett

Jeg elsker kommentarer! :D