lørdag 26. desember 2009

Rex Rudi

nå sitter jeg i sofaen under et pledd og leser en av årets julegaver, Rex Rudi bok nr 2! jei! og der er det en stripe som treffer meg midt i hjertet og som jeg er hjertens enig i.... jeg blir så provosert av at andres meninger alltid er de rette! skjønner? hvis det er snakk om for eksempel.... lakris! så sier jeg: nei, jeg liker ikke lakris jeg... så sier andre: hæææ liker du ikke det?? herreguuud du er rar ass.....  og hvis det er snakk om.... for eksempel cherry coke, så sier folk, hææææ liker du det?? æææsj, du er rar ass! og de som liker pinnekjøtt syns jeg er helt mongo som ikke liker det, og syns jeg er teit som liker ribbe bla bla bla.... skjønner dere hva jeg mener? det er så mange som er sånn, og det er noen ganger litt provoserende... hvorfor er det alltid jeg som er teit, uansett om jeg liker eller ikke liker ting? når jeg prøver meg med en: du er teit som liker det, så er det bare neeeeeeei det er jo NORMALT å like det, du som er rar.....hvorfor det????  skjønner??? blir litt provosert  jeg ass..... folk har forskjellig smak, get over it! det er ikke noe noen kan no for, jeg aner ikke hvorfor jeg liker enkelte ting og ikke liker andre ting, jeg kan ikke noe for det, men jeg blir for eksempel litt kvalm av pinnekjøttlukt, det er virkelig ikke noe jeg kan no for! skulle gjerne likt det  jeg, skulle gjerne likt både det og lakris og kaffe og alt.... men jeg gjør ikke det..... så da er jeg vel litt rar og unormal da:P   grrr.... noen som er med meg?

3 kommentarer:

  1. Er SÅ enig!
    det er noe av det som irriterer med mest med folk ass.. det går vel an å nøye seg med at noen ikke liker det samme som seg selv uten å kalle folk teite ting..
    enkelte er svært påståelig på sånt og det er veldig provoserende..

    SvarSlett
  2. mhm, men sånn er nok alle mot hverandre til tider :P men er irriterende ja! Like irriterende som at hvis jeg ikke vet hvem en kjendis eller, eller hvem som spiller i den og den filmen.. nei daaaa er jeg teit og merkelig da!

    SvarSlett
  3. ja, vi har nok alle gått i denne fellen, en eller flere ganger, men folk som er skikkelig påståelig er skikkelig kjipt... man føler seg ofte så dårlig etterpå :(

    men kjenner det er lett å si sånt noen ganger selv, hvis for eksempel jeg syns en film er dødsbra, den beste, også er det noen som ikke liker den, så hender det nok jeg blir litt sånn hææææ, men jeg pleier ikke å stå ved det så lenge da, håper jeg ;) ehe

    SvarSlett

Jeg elsker kommentarer! :D