torsdag 3. desember 2009

Torsdags kveld

har ikke så mye spennende å si egentlig =) i dag fikk jeg drevet litt med regnskap på jobben, bare bitte litt frelpig, men kjenner det er digg å gjøre det endelig :D ikke det at jeg tror jeg vil jobbe med det helle resten av livet, men det føles godt å gjøre noe litt relevant endelig =)

nå skal straks jeg og håkon spille litt left 4 dead, et skyte zombier spill! jah, jeg vet hva dere tenker, men what the hell, jeg liker det =) syns det er så spennende... blir helt sugd med jeg! sitter med vidåpne øyne og spiller og sitter så anspent at jeg får vondt i nakken vett;) hahaa morrooo!!

by the way, jeg elsker kalendere! :D har en sånn vanlig sjokolade kalender (kan ikke bryte tradisjonen;)) også har svigermor laget pakke kalender til oss :D det er koselig!
og jeg hadde jo så store planer om å følge med på en kalender på tv dette året, syns det er så koselig jeg! men jeg ser aldri på tv, og glemmer det helt bort... teit :/ men det betyr vel kanskje at jeg har det morro med andre ting da?

nå har jeg bestilt masse bilder :D må få laget noen flere album! det er så gøøøy! jeg gleder meg til å få dem i posten og begynne! nå ahr jeg bestilt resten av bildene fra australiaaaaa og hong kong! neste prosjekt blir vel hønefoss album tenker jeg =) må få kommet i gang med det, jaaaa :D

ps: ønsker meg bilder til jul vet dereeeee ;) hihihih

adios amigos!  vamanos! (eller no)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer! :D