onsdag 23. desember 2009

Plutselig

plutselig hadde ikke krish jobb lenger!jeg visste jo at jeg bare hadde kontrakt ut året, men det kom liksom så brått på når sjefen sa i dag: takk for samarbeidet, det har vært hyggelig, også ringer vi hvis vi trenger mer hjelp! :P så da er jeg arbeidsløs igjen.... AKKURAT nå er det litt greit da, vil jo ha juleferie, men fader så kjipt for det.... håper manpower har noe i ermet! og noe bra, som jeg er utdannet til helst :P 

også....


jeg MÅ bare innrømme... jeg gleder meg som en UNGE til julaften! masse koselige mennesker, god mat, hyggelig stemning og PAKKER! jeg vil åpne nåååå!! jeg er en liten unge, jeg vet, men jeg har såååå lyst på pakker!!! ah, dagen kan ikke komme fort nok.... hehe.... men nå har jeg jo blitt så gammel at jeg setter utrolig pris på alt det andre også! det er bare en så utrolig koselig dag =) i morgen skal vi se på hjelp det er juleferie (slik vi gjør HVERT år), det blir koselig! det er så tradisjon det =) digger den filmen=)

GOD JUL ALLE SAMMEN!! <3 <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer! :D