lørdag 26. desember 2009

Juleoppdatering (veldig lite og kort)

jul dere! har vært en veldig fin jul syns jeg! jeg har fått masse fine gaver, blant annet masse gavekort(nå kan jeg dra på shopping med god samvittighet;)), gavekort på dykkersport blant annet! så nå skal jeg kjøpe meg regulator sett :D da har vi faktisk snaaart nok utstyr til at vi søskna kan dykke sammen! hvor kult er ikke det? blir så braaa!!

nå har jeg / vi vært ute og måkt snø, det har snødd noe helt sinnsykt! jeg og pi kom oss nesten ikke opp bakken her hjemme i går, vi drev lenge å prøvde! jeez...fint med snø, men ALT trenger ikke komme på en gang! hehe... kan godt fordele seg litt ;) men vi har fått vært masse ute i snøen i jula, gått tur og lekt og akt, og det er jo bare helt konge =) koselig! <3

i morgen skal vi ned til min onkel og tante og søskenbarn i larvik og kose oss =) de har bygd kino i låven, med syykt lydanlegg og prosjektør og greier, så vi skal innvie den litt, det blir morro!!! gleder meg masse! både fordi det er kult med kino ( weeee :D ) og at vi ikke har vært der nede på lenge nå, og det blir veldig koselig! det er alltid så gøy å være der =)

og dere da mine søte små, har dere gjort for noe i julen? hehe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer! :D