søndag 3. januar 2010

Lister i lange baner

jeg elsker lister! å skrive lister, lese lister og følge lister! det er så greit å skrive opp ting man skal huske eller vil bare sette i orden.... for eksempel ting man må gjøre, ting man skal huske, personer man skal skrive kort til etc.... jeg syns selv det er lettere å få gjort ting hvis jeg har det på en liste som jeg kan stryke ting av etterhvert, da føler jeg meg også litt flinkere! =) noen ganger så hoper det seg opp med småting, og da er jeg flinkere til å få det gjort hvis det er nedskrevet... en typisk sånn liste for meg kan være:

- post brevet
- bestill blodbanktime
- vaske badet
- rydde i t skjorte skuffen

for eksempel! (de pleier å være lenger da, mye å gjøre :P hehe)

akkurat nå holder jeg på med en liste over hva jeg skal ha med meg på egypttur! jei! jeg og kjæresten og broren hans bestilte oss en liten egypt tur i går, relativt spontant kan du si! satt og pratet om det littegrann og før jeg visste ordet av det var det bestilt =) digg! vi reiser om en uke. det blir deilig med litt sol og komme seg vekk littegranne :D så altså, pakke liste.... akkurat nå ser den sånn ut:
- kamera + lader
- badetøy
- snorkelutstyr
- pass
- salamander håndkle / giblod
- tynn jakke
- bok, dykkeblad
- mp3 spiller (med masse musikk og oppladet)
- pledd
- shampoo
- solkrem

noen forslag til hva annet jeg skal ta med? =)

3 kommentarer:

  1. hva med noe apoteker varer? evt. sånn immodium greie og håndrens.. ta med badetøy da;)

    SvarSlett
  2. åå.. du hadde jo skrivd badetøy! shit..;p hehe.. en litt god genser kanskje? :)

    SvarSlett
  3. ja tenkte å ta med imodium! er ikke dumt å ha i bakhånd altså... god genser skal pakkes =)

    SvarSlett

Jeg elsker kommentarer! :D