mandag 5. oktober 2009

Trick or Treat


Det er snart halloween! :D :D nest etter jul er halloween min absolutte favoritt høytid!jeg vil sååå gjerne haoppe halloween pynt hele året, liker hele ideen med mørke ting, stearinlys overalt, gresskarlykter, flaggermus, kle seg ut som monster! det er såååå gøy! og halloween pynt er sååå fint! hvorfor skal det bare vare en dag? :( det syns jeg er så leit... jeg vil ha halloween pynt hele året! elsker alt som har med halloween å gjøre <3 <3 og jeg trodde jo liksom jeg skulle ha jobb og leilighet innen halloween, så jeg kunne be alle til halloween fest og pyntet masse, men den gang ei :( jeg skal ta det igjen til neste år! i promise =) i looooove halloween! :D :D vil ha masse flaggermus og gresskarlykter! :D

Ordet Halloween stammer fra (All) Hallows Eve eller All Saints Eve , det vil si «alle helliges kveld». I katolsk tradisjon er kvelden før Allehelgensaften en tid for forberedelser til denne obligatoriske feiringa.

3 kommentarer:

  1. Da gleder jeg meg til neste år;D hehe!

    SvarSlett
  2. kule bilder! jeg tror vi skal lage et gresskar,eller kanskje fler!, i år også. ble å fornøyd med det i fjor;p

    SvarSlett
  3. ja jeg elsker gresskarlykter! må lage i år også! :D

    SvarSlett

Jeg elsker kommentarer! :D