torsdag 29. oktober 2009

@ work

nå sitter jeg på jobben! har akkurat stengt og skal gjøre alle nødvendige sysler før det bærer hjemover =) så skal vi i svømmehallen og trene! fast torsdagssyssel =) det er så digg å trene vekter, også svømme etterpå! og sist jeg var der slapp jeg å betale ;) hihi.... han ene som jobber der er så snill! også pizza eller noe god mat på kvelden =)

det er så koselig å kjøre for tiden, med alle de fine fargene ute! jeg liker det =) liker kjøreturen på morrakvisten også.. sitte i god og varm bil og høre på radioen! man får en liten stund for seg selv =) hehe...

3 kommentarer:

  1. Ja, ikke sant :) Liker å ha litt kjøretid om morran, det er undervurdert ;) hehe.. så lenge man slipper å stampe i kø i allefall..

    SvarSlett
  2. og så lenge man slipper å kjøre en time el noe..;p men er koslig det ja. koslig alle tider på døgnet egentlig. som regel..:)

    SvarSlett
  3. ja elsker å kjøre =) det er absolutt undervurdert! men det kommer jo seff an på lengden, er ikke gøy når det blir veldig langt og man kjører alene... og kø er det verste som finns :S når man sitter og ser på klokka og ser at den nærmer seg 8.. hehe.. heldigvis kjører jeg på e vei som det stort sett aldri er no særlig med biler =) jippi!

    SvarSlett

Jeg elsker kommentarer! :D