fredag 9. oktober 2009

Dyreparken!

Skomakergata! :D lyst på juuuul...

the giraff! one of my favorites :D tenk når giraffen er sår i halsen da... gjør sikkert 100 ganger så vondt som når vi har det :S dakar...

herr nilson strakk ut den lille søte hånda si så vi kunne kose med han! :D søte apene =)

ULVENE:D nyyydelige, grasiøse dyrene... *vil ha en*

Gaupe :D

foring av gaupene! :D så for meg gm da vett ;) fine dyrene altså... disse kattedyrene kan hoppe to meter rett opp! og fem meter bortover! ganske imponerende... ;)

ingen kommentar... hihi =)

og jammen møtte vi ikke på sjølvaste wolverine gitt! litt mindre kjekk utgave, men endog =)

fjellreven! nusse,nusselige dyret =) <3 hadde lyst til å ta med en hjem!

fiiine tigeren :D den hoppet opp i ett tre på jakt etter et ekorn mens vi sto og så på! det var litt artig! visste faktisk ikke at tigere var sååå flinke til å klatre i tre...lærdom: blir du jaget av en tiger, hjelper det ikke å flykte opp i et tre...


aaaand many many other animals :D eeeelsker dyreparker! dyr er så fiiine! :D
kan jeg få min egen dyrepark? ja? :D

3 kommentarer:

  1. Takk for bilder :D:D Kjempefine dyr! Jeg vil også dit å se.. sukk!!

    SvarSlett
  2. kanke huske skomakerhuset fra når vi var der gm.. husker ikke alle dyra heller jeg da..;p

    SvarSlett
  3. Nå er det en stund siden da ub ;) De har nok hatt litt utvikling på de årene, så vi får ta en tur til tror jeg.. kanskje når det er sol også? ;D

    SvarSlett

Jeg elsker kommentarer! :D