lørdag 10. oktober 2009

Løsning


håkon liker det kaaaaldt på rommet når vi sover, og jeg liker det varmt... men jeg har blitt veldig glad i frisk luft på rommet jeg også, merker det hvis jeg/ vi ligger med vinduet lukket en natt og for varmt, da våkner jeg ør og ødelagt i hodet og hovne øyne.. så det er deilig med litt kaldt rom. problemet er at håkon liker det så det nesten ligger is på dyna (hehe litt overdrevet, but you catch my drift) og jeg liker det når det er sånn passe... vi har hatt mange lattere med det der, jeg ligger og hakker tenner, men han orker ikke varme meg, for jeg er så varm ;) (aner ikke åssen det går an, men det gjør det hehe).. såååå... vi har hatt litt vansker med å finne den gylne middelvei, helt til å gåååår :D da kom den nydelige gutten min hjem med en gave i hånd! til meg! og det var et elektrisk varmeteppe :D :D :D jippi!!! som kan ligge under lakenet, som jeg setter på ca en time før jeg legger meg, og som kan stå på hele natten hvis det er kaldt på rommet...og det var sååå deilig!! da kan håkon ha det så kaldt han bare vil, og jeg får det deeeilig og varmt, MEN også frisk luft, så jeg våkner mer uthvilt... beste løsningen ever spør du meg! :D jippi!

aaah sove godt i isødet =) <3 <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer! :D