mandag 12. oktober 2009

Jippi!

dette er en gledens dag! :D jippi! la meg nevne i fleng hvorfor denne dagen er så fin :

- jeg har fått JOBB! jippi, bare vikariat, men det betyr grunkerser inn og noe å gjøre
- det betyr at jeg skal bo sammen med håkon framover :D jippi!!
- jeg har vært på shopping (må ha fine klær til jobb :D)
- jeg har fått pakke i posten (sniiiille jarle :D)
- gm har fått et jobbintervju! (you go girl!!!<3)
- det er fint vær, og jeg har gått tur med nico vofsen =)

jah, det var litt av det som gjør denne dagen så fin =) gleder meg til jobb i morgen! blir morro =)

2 kommentarer:

  1. og en ting til du kan føye til; søstra di har blitt bittelitt mer "dame";) hehe..

    SvarSlett
  2. jaaaa :D fliiinke søsteren som har kjøpt seg fiiin veske og fiiine sko :D *stolt*

    SvarSlett

Jeg elsker kommentarer! :D