tirsdag 13. oktober 2009

Meg - en bankfunskjonær

jaja, da har jeg blitt en bankfunksjonær da=) og gøy var det! ganske spesielt å ta hånd om så store summer :O håhåh... aldri holdt i så mye penger før jeg... var veldig mye å sette seg inn i, men hun som lærer meg opp sa jeg var flink da, så da får vi stole på henne... det er sånn ca 6 ansatte tror jeg, og det er så koselig, for da får man så "nært" forhold.. og alle er jo superkoselige da! kundene også, bittelille holmestrand, alle kjenner alle, unntatt meg :P hehe.. og så har de en suuuper gammel safe, sikkert fra 1800 ellre tidligere, den var skikkelig fin! =) litt spes at de bruker såå gamle ting hehe..

men men, alt i alt var det en bra første dag, jeg likte meg jeg =) tror det blir en bra måned (kanskje lenger, vi får se =))

1 kommentar:

  1. Er så bra du fikk den jobben ass! Får håpe du får beholde den en stund da. Håper jeg! Til over jul hvertfall:P

    SvarSlett

Jeg elsker kommentarer! :D