lørdag 24. oktober 2009

Ode til et hårprodukt

ja, da skal jeg skryte litt av et hårprodukt! jeg har lett lenge etter et hårprodukt som passer meg, brukte lenge mousse, og var egentlig veldig fornøyd med det, men... jeg ville ha noe jeg kan bruke daglig, som ikke håret blir "klissete" av, og som holder... som gjerne gir meg litt volum, og som gjør håret litt medgjørlig! for jeg har så slett og galtt hår, at nesten uansett hva jeg gjør med det, så der det fint ut i 5 minutter, så faller det ned igjen og ser kjedelig ut.... SÅ! fikk jeg tips av hårfrisøren min om å bruke saltvannsspray! sånn at håret får litt sånn badet i saltvannsfølelse! og det digger jeg... for da blir håret lett å ha med å gjøre, det får en litt "surferlook" og det faller ikke ned så fort! det er genialt! men den jeg kjøpte på frisøren er litt dyr.. så jeg fant en på hennes og maurits, som de har laget selv, og den er GENIAL! den er supergod, og den koster bare 40 kr! den er så god den... håret blir akkurat sånn jeg vil, litt volum, man kan forme det, og det ligger ikke rett ned og ser kjedelig ut... elsker den :D men kom i håg, det er jo ekstrem forskjell på hår da, så er ikke sikkert den funker på deres hår, men jeg elsker den :D så den er å anbefale! hvis den passer til deres hår... ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer! :D