torsdag 22. oktober 2009

Ønskeliste!

- tattoo (gavekort på Starlight tattoo Drammen)
- timer til varmeteppe
- penger inn på BSU kontoen min! det er sårt trengt =) hehe... jeg skal gi kontonummeret til ub, så hvis noen har lyst til det, så spør henne =) store og små summer tas i mot med takk! :D
- kongen av queens sesonger (jeg har nummer 1)
- vannfast mp3 spiller til å bruke når jeg svømmer =) eller går ute i regnet :P hehe
- snowboardsko
- parfyme (DKNY den røde lille runde, red delicious heter den tror jeg :))
- drømmekommoden (svart)
- bøker! jeg har lyst på bøker.. jeg liker å lese, og vil gjerne lese mer, og det er litt lettere når man har en bok liggende... jeg er veldig glad i pocket utgaver, og jeg blir slettes ikke sur for brukte bøker, det er bare stas =) Blant annet lyst på de to nyeste til Paolo Coehlo og Cathcer in the Rye.
- gavekort på sandvika
- gavekort på ikea
- gavekort på massasje, og da mener jeg MASSASJE! er så sinnsykt stiv.. kunne virkelig vært godt å knadd opp skikkelig!
- dykkerutstyr! viktigst er vest, svømmeføtter (til tørrdrakt), regulator, hette, hansker, vektbelte kanskje...
- en postsecret bok
- denne t skjorta her (i str L tenker jeg, står at de er små i størrelsen) : http://www.gimedhjertet.no/epages/RodeKors.sf/no_NO/?ObjectPath=/Shops/RodeKors/Products/10701/SubProducts/10703-0001


her kommer min ønskeliste for jul! foreløpig en vaffal.. dere syns sikkert det er tidlig,men jeg gjør det i håp om at deregir meg en tilbake! for jeg har veldig lyst til å begynne litt... litt sånn forsiktig =) hehe..jeg kan overhodet ikke love dyre gaver i år altså,jeg vet ikke hvor lenge jeg har jobben og jeg har en del gjeld og regninger som skal betales :/ men håper det går greit! jeg kan ta det igjen til
neste år vettu ;) håper jeg da ;) så send meg ønskelister folkens, eller post på respektiveblogger, så kanskje jeg kan begynne som smått =) dersom noen er usikre på gave til meg, så er jeg veldig glad i gavekort, men jeg forventer overhodet ikke noen dyre gaver! bare så det er sagt! helt seriøst.. det er tanken som teller =) jeg blir veldig glad for ting dere lager selv! personlige gaver er de beste =) et bilde, en bildecollage eller fotoalbum er ting som blir satt pris på!

jeg kommer sikkert til å oppdatere denne etterhvert, så følg med ;) :P hahah...

og hvis noen kan gi meg en fast jobb og en leilighet til jul, så skal jeg ikke si nei takk til det heller :P hehe...

3 kommentarer:

  1. Krish, dette hører ikke til innlegget:P
    MEN
    hvis du har lyst å være modell til en reklamebildeserie jeg skal ta?
    Det skal være reklame for vekkerklokke. jeg trenger en trøtt person som sikler og sover(deg) hehe, også et hvor du åpner øynene og ett hvor du reiser deg og ser drittrøtt ut og gretten.. ehm jeg må bare finne ut når jeg kan booke studio, har du tid når som helst å komme inn til oslo?

    SvarSlett
  2. aaha, det hørtes jo gøy ut da, men nå har jeg begynt å jobbe, så har desverre ikke tid når som helst :/

    SvarSlett
  3. men hvis du kan booke på kvelden, så kan det være muligheter :D eller helger passer jo perfekt og...

    SvarSlett

Jeg elsker kommentarer! :D