tirsdag 29. september 2009

<3

jeg hadde romantisk kveld med håkon i går =) endelig er vi helt alene.. =) :D og vi skal ha romantisk kveld i kveld igjen! jeg skal lage middag til han når han kommer hjem fra jobb, og da hadde jeg tenkt å tenne litt stearinlys og slikt! blir kos.. og så skal jeg lage noe meeeega godt! dere har sikkert hørt om det før, kylling a la Elin! det består av:

1 boks matfløte
sweet chili saus
400 gram kylling i biter
bacon
peanøtter

man blander sammen fløten med så mye sweet chili saus man vil ha, smaker meg alltid frem selv, oppi en ildfast form, så har man oppi peanøtter (eller ikke hvis man ikke vil, men det er veeeldig godt) og så legger man bacon på toppen! eller ikke, hvis man ikke vil =) dette steker man ved 200 grader midt i ovnen i 40 min =) og så serverer man ris til! nammenam =) gleder meg...

7 kommentarer:

  1. Nam nam, det hørtes knallgodt ut :) Det fikk jeg også lyst på, tror jeg skal prøve lage det i morra kanskje.. må lage litt større porsjon jeg da! tja.. vi får se! kanskje be tommy ;)

    Kose dere i kveld da!

    SvarSlett
  2. ja det må du prøve å lage! har jeg ikke laget det til deg en gang? hm.. anyways, det er kjempegodt =)

    SvarSlett
  3. Tror ikke det gitt.. da hadde jeg nok husket det :) Men lag det gjerne til meg en gang;P

    SvarSlett
  4. og gjett hva dere kan gi gutta deres til dessert..;p hehe..

    SvarSlett
  5. haha ub da ;) ikke alle som er like grisete som deg vett! eller... ;)

    SvarSlett
  6. Skjønner ikke hva du mener jeg ub O:)

    SvarSlett

Jeg elsker kommentarer! :D