lørdag 12. september 2009

Moland og French

er det flere enn meg som... ikke syns så veldig synd på disse gutta? sorry mac altså, jeg klarer ikke helt å oppnå sympati for dem.... jeg gjorde det når jeg bare hørte om saken og slikt, men så begynte jeg å se bilder og se på intervju med dem og sånn.... og på ett intervju, sitter de og snakker om at de har blitt dømt til døden, og det de gjør er å sitte og røyke og smile og le..."dødsdom, nei hva skal man si hehe... det er jo kjipt da".. hvordan går det an å si noe sånt hvis man virkelig er uskyldig dømt? jeg klarer ikke helt å se den altså... også det bildet av han ene som står og smiler og vasker vekk blodet til han fyren de drepte... de soner under helt forferdelige forhold, men bare smiler og ler sleskt hver gang de er intervjuet.... greit, jeg skal innrømme, jeg har ikke super peil på saken, men de er ikke sympatiske fyrer.... hmf... syns jeg!

hadde tenkt å legge til det bildet der han vasker blod men... æsj... syns det bare er ekkelt...

1 kommentar:

  1. JA!
    Jeg er dritlei av dem.. og de er så kvalme og usympatiske begge to, at jeg gir blaffen i hva som skjer med dem.

    SvarSlett

Jeg elsker kommentarer! :D