søndag 6. september 2009

Kos

kosehelg!! koser meg såå masse hos håkon... ikke nok med at han er den beste gutten jeg vet om, han er så skjønn... og såå glad i meg og nydelig.. han er best rett og slett! vi går så godt sammen.. vi krangler seriøst så og si aldri.. vi krangler ikke heller, vi diskuterer ;) hehe... noen få ganger blir vi litt engasjerte og litt sinte, men det går alltid utrolig fort over... tror aldri vi har vært sinte på hverandre mer enn en time... max! men uansett, det var ikke det jeg skulle fortelle om ;) hehe, ikke nok med at han er så nydelig, så er familien hans så flott også! og slekten hans! han har såå koselige tanter og onkler og i det hele tatt.. de er fantastiske mennesker hele gjengen =)blant annet hans tante bjørg, mere positiv og glad og hyggelig dame skal du lete lenge etter! er utrolig glad for at jeg har fått bli en del av den familien! har jo tenkt å bli der en stund........ ;)

hehe... gleder meg til å flytte sammen med den gutten... han er et catch ikke sant?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer! :D