mandag 21. september 2009

Må bare...


må bare legge inn en kommentar som morten harket kom med, i et intervju med anne grosvold... dette skal visstnok være et direkte sitat.. den mannen er ikke sann ;)

"hvordan føler du deg nå?" (hentet fra Finansavisen):

Harket: "Jeg har vært så fokusert nå på så mange ting, så lenge, at du slåss mest med, min største slåsskamp, det er å klare å holde avstand, sånn at du klarer å ha et slags overblikk over hva du egentlig gjør. Det er lenge siden jeg forsto, slik jeg forstår ting da, at det er mye viktigere å kunne fokusere med sideblikket enn med selve fokus. Det er der du er i Tune med alle ting. Det ser du, altså, naturen rundt deg oppfører seg jo sånn. Det er bare vi som ikke gjør det. Ville dyr vet at i det øyeblikket de slipper sideblikket, kan du si da, det som er koblet til resten av saneapparatet, så kan de drepe hvert øyeblikk. De fokuserer bare i et split scond, de, så er det opp igjen."

Grosvold: " det er sånn du synes du har hatt det i det siste?"

Harket: "Nei!"

8 kommentarer:

  1. haha for en fjern mann:P Er det sant altså? makan.. ;) Morsomt:D:D

    SvarSlett
  2. hehe skal visst være direkte sitat ;) han må ha røyka noe greier ;)

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  4. ja, jeg fikk det sitatet på mail en gang. har litt sansen for han jeg altså!;p

    SvarSlett
  5. hehe ja han får sagt det vett! skikkelig verbal mann...

    SvarSlett
  6. Ser for meg parodiene av han hele tiden jeg når jeg leser sånt ;)

    SvarSlett
  7. det kule er visst at han har selvironi og er ganske kul.. han snakka med tommy her om dagen, han har jo bytta glass på bilen hans. og petter har jobba i huset hans. men han er visst litt sånn som ombestemmer seg og sånn, med tanke på hvordan han ville ha det i huset da..;P det er sikkert litt kjipt når man jobber for han.

    SvarSlett
  8. ja han har jo vært med på humorprogrammer hvor han har parodiert seg selv! ved å stå på den karakterristiske måten og si sånne rare ting som det her.. gjorde det på senkveld en gang blant annet =) liker han jeg!

    SvarSlett

Jeg elsker kommentarer! :D