onsdag 23. september 2009

Nam


har spist bakt potet!! åå nam nam nam... det er så godt det =) og da spiser jeg meg selvføøøølgelig alt for mett... hehe... livet er godt ;) hihi...

det som ikke er så godt, er jobbmarkedet :/ sendte mail i dag til de to som jeg var i møte med i sommer, de to bemanningsbyråene, og hun ene sa at det har vært veldig stille, vaffal på kontormarkedet, derfor jeg ikke har hørt noe derfra, men hun andre sa at alle jobber de hadde fått inn krevde erfaring / kompetanse, og dermed hadde ikke jeg vært aktuell.... men det kommer jeg jo aldri til å bli da!! jeg må ha erfaring for å få jobb, men for å få erfaring må jeg ha en jobb! :( blir demotivert jeg... søkt på så mange jobber, og ikke fått noe.... eneste jeg kunne fått var den skatteoppkreverjobben, men der hadde jeg seriøst ikke trivdes... :/

2 kommentarer:

  1. DET vil jeg ha til helgen:D yammm!!
    Har ikke spist det siden hønefoss vett..

    Fikk du tilbud om den skattekreverjobben?

    SvarSlett
  2. jeg vet ikke helt, jeg tror det, for de ringte og sa de var veldig fornøyd med intervjuet og sånn og ba meg sende inn vitnemål og sånn, men så sa jeg at jeg ikke ville ha den uansett.. og nå ligger den ute igjen... hehe...

    SvarSlett

Jeg elsker kommentarer! :D