torsdag 10. september 2009

sjette sans


hva gjør at hunder har en sånn merkelig sjette sans? hvis jeg henter veska og kler på meg for å gå i butikken, så rører nesten ikke nico på seg... men kler jeg på meg for å gå tur, UTEN at jeg har sagt noe eller rørt båndet til nico, så blir han helt vill... skjønner ikke hvordan han skjønner sånt? han har en eller annen merkelig sjette sans... hehe... kan lukte gå turer ;) han er så søt... det er jeg som går tur med han for tiden, og han har blitt så krish gutt =) følger meg i hæla uansett hvor jeg går eller hva jeg gjør... i dag tidlig når pi skulle vekke meg, hadde han funnet nico liggende utenfor rommet mitt, stirrende på døra... hehe... han lå bare og venta på at jeg skulle våkne =) skjønne vofsen!

1 kommentar:

  1. Bra du aktiviserer han! trening er jo noe av det aller viktigste med hundehold! og da liker han seff deg:)

    SvarSlett

Jeg elsker kommentarer! :D