torsdag 24. september 2009

Pakke


en ting jeg sliter med.... er pakking! til turer... til selv korte turer pakker jeg en svær bag, ser ut som jeg skal flytte bare fordi jeg skal bort en helg vett... klarer aldri å pakke lite nok... må ha med t skjorter, og singleter, og topper, og joggebukser, vanlige bukser, kjole, bla bla bla... og nå er det enda verre, for nå skal jeg på fjelltur, og da må jeg ta med alt det innebærer, med fjellsko og alt sånt, pluss seff regntøy, vet aldri åssen været blir, også skal jeg være hos håkon etterpå, utover uka, så da må jeg pakke masse klær... hehe... vaffal nå som jeg skal kjøre bil nedover, for da har jeg plass til alt mulig vett.... blir stappa bil ;) også noe representativt, siden jeg skal til nav på møte :P det gruer jeg meg til... skal i møte med dem for å se om jeg kan få noe penger... håper de kan gi meg noe hjelp med jobbsøking også! hadde vore noko =)

og med det pakke problemet mitt, kan dere tenke dere hvordan jeg hadde det når jeg skulle pakke til australia... med 20 kilo som limit :S gah.... hehe... pakke for 5 mnd vett...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer! :D