tirsdag 1. september 2009

Big 10-4

jeg aner fred og ingen fare, ryddet i dag og slikt, legger meg ned på senga for å titte litt på pc'en, og vips! så ser jeg at jeg har en gummistrikk rundt håndleddet! hvor i all verden kom den fra? jeg kan ikke huske å ha sett noen gummistrikk i dag, det er ikke noe jeg bruker hver dag for å si det mildt... bare plutselig var den der.. og dette skjedde forrige uke også! tror de har kommet for å ta meg... må passe meg, ellers våkner jeg med en rundt halsen en dag :S hehe...

2 kommentarer:

  1. hahahaha;D morro! Sånne små ting man ikke legger merke til man gjør, og heller ikke husker.. litt skummelt :D

    SvarSlett
  2. ja det er det... som håkon sa: gummistrikkenes sakte men sikkert overtagelse av verden.... så se opp ;) zombiestrikkene kommer!

    SvarSlett

Jeg elsker kommentarer! :D