tirsdag 30. mars 2010

Tracy Chapman

For meg vekker musikk mye følelser, mange sanger minner meg umiddelbart om situasjoner og personer og minner... Og det syns jeg er litt morro, da betyr musikk så mye mer... Det blir morsommere å høre på musikk. Og jeg liker veldig mye forskjellig! Kan høre på nesten det som er...  MEN... min definitive favoritt musikk(artist) må være Tracy Chapman.... Jeg vet ikke om noen annen musikk som vekker SÅ mye minner/følelser hos meg. Det vekker ikke nødvendigvis spesifikke minner, hennes musikk minner meg om akkurat det jeg selv vil tenke på der og da, hundrevis av minner og personer og følelser strømmer gjennom meg når jeg hører den musikken, og jeg kan bare legge meg ned og lytte.... og jeg går ikke lei! Det er rett og slett umulig tror jeg. Elsker musikken hennes altsoooo!



Deilige, nydelige sanger.... =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer! :D