onsdag 3. mars 2010

Drøm igjen

hahah, leste nettopp UB sin drøm, fy fader, holdt på å dævve av latter....

drømte sykt i natt jeg og, ikke såå sykt, men endog... Jeg drømte at jeg, Ub,Gm og Linda var i Australia, på studenthjemmet mitt der, og jeg og Linda hadde nettopp flyttet inn der, jeg skulle visst begynne på der igjen. Og ub og gm var med da. Og så skulle vi ut på byen og hadde dressa oss opp skikkelig. Ub og Linda forsvant på rommet ved siden av, mens jeg skulle sminke Gm inne på rommet til Linda. Så jeg tømte sminkepungen min på bordet hennes, og begynte. Men når jeg skulle snu meg og finne noe annen sminke, så var det et eneste stort kaos med sminke der! Noen andres sminke som lå sammen med min... så jeg klarte ikke å finne det jeg skulle da. To av øyenskyggene mine var nesten tomme, hadde blitt tømt ut, og tre-fire andre var blandet i en og samme dåse, og mange lå strødd utover gulvet, jeg fant ikke den jeg skulle bruke og ja, i det hele tatt, et eneste stort kaos. Og det begynte å bli sent, vi måtte forte oss, og det kom andre jenter inn på rommet vårt og forstyrra, så jeg vaffal ikke fant noe sminke. Hun ene var Megan Fox by the way... Også måtte jeg og Gm løpe for å finne Ub og Linda, men var ikke kar om å finne dem. Helt borte. Plutselig var vi helt alene og fant ingen! Så ble vi tatt til fange, og plutselig befant vi oss i et rom med gitter på den ene veggen, og bak den ene veggen sto en robot og snakket til oss og fortalte at vi var tatt til fange av roboter.. Jeg og Gm klikka helt og begynte å skrike og hyle, og plutselig kom en rød, liten bil, Peugeot tror jeg, gjennom veggen, for å redde oss! Inni satt noen gutter fra Ål, og plutselig var jeg i bilen, men ikke Gm lenger, bare alle disse gutta.... og vi var på roadtrip, og han ene begynte å snakke om hvordan det nesten ble oss to en gang i tida (ble jo ikke det i virkeligheten) og greier og greier... Det, og at vi sto med bilen ved et stort stup, eller fossefall er det siste jeg husker... hehe...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer! :D