mandag 22. mars 2010

Drømme!

Nå sitter jeg her og drømmer om min egen leilighet..... SOM jeg gleder meg!! Herregud, dere ANER ikke!! Kjøpe egne møbler, innrede som jeg vil, sette fram dragene mine, lage hva jeg vil til middag.... aaaah, det skal bli så deilig!!

Forresten, herreguuuuud, mamma og pappa sitter og ser på Paradise Hotel (ja jeg ser jo på det selv, hehe, og jeg liker det jeg, MEN) de driver akkurat nå å kikker gjennom bagasjen til en ny deltager, og.... ja... Kommentarene de kommer med.... Blant annet: Ja jeg kjøper bare merkeklær, og den nye jenta..... kjøper ikke merkeklær... men altså... ehm.... ja, jo man får jo fine klær på ......... hennes og maurits og sånn.....
gah.... stygge minner veller opp :P også tror de den nye jenta har silikon ut fra at hun har samme BH størrelse som meg! kremt....

anywaaaaaays..... jeg gleder meg til å innrede mitt eget hjem! :D
Her er en ting jeg MÅ kjøpe meg en gang:
Den må bli min..... aahh, det er drømmekommoden altsoooo...
Også gleder jeg meg sykt til å kjøpe meg en bokhylle og sette opp alle bøkene mine! Aner ikke hvorfor jeg gleder meg til noe sånt, men det gjør jeg! Alle bøkene mineee! Savner å se dem.... :P

også gleder jeg meg til å henge opp verdens fineste bilde også, eller plakat da, som jeg har rammet inn!



Nyyydelig <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer! :D