torsdag 18. mars 2010

Kreativ

Nå har jeg jammen meg vært litt kreativ igjen! Det nærmer seg sommeren, og da hadde jeg inspirasjonen i meg til å lage et skikkelig sommersmykke! Noe å ha på stranda!

Kanskje litt barnslig, men det er heeeelt meg og jeg liker det =)

Har jommen meg vært kreativ nok til å lage noen øredobber også, jeg har jo helt oppheng på øredobber, og spesielt ringer! Digger øreringer! Så når jeg fant øreringer i hobbybutikken, så falt inspirasjonen over meg, og dette er noen av resultatene:


                     
Boondock Saints jubileum vet dere, og ny film ute, blir inspirert av sånt ;)


Aaaah, favorites allerede!! Elsker de...


2 kommentarer:

  1. skal ikke veldig mye til å lage de her da :P høhø... men er gøy å bare sitte og pusle og prøve seg fram =)

    SvarSlett

Jeg elsker kommentarer! :D