lørdag 20. mars 2010

Lett

Jeg tror jeg er ganske lett å tilfredstille... eller jeg VET jeg er lett å tilfredstille! Og da tenker jeg på mange ting, som for eksempel gaver.. Jeg blir glad uansett hva jeg får, helt seriøst! Jeg blir alltid glad bare noen har tenkt på meg. Det var bare et eksempel, over til det jeg egentlig tenker på.... For... Det er så mange som er skikkelig glad i for eksempel hjemstedet sitt, at de ikke klarer å se det fine i andre steder... Jeg derimot, syns alle steder jeg har bodd har hatt sin egen sjarm! Selv om ikke jeg nødvendigvis ville bodd der resten av livet, så syns jeg stedene er fine og jeg har elsket dem hver for seg! Jeg er veldig glad jeg vokste opp i Ål egentlig, det var et fint sted, intriger til tider, men jeg fikk mine beste venner der, og hadde det sykt gøy. Og naturen og omgivelsene er jo bare helt nydelige! Bø, var også på samme måten. Veldig lite og ingrodd sted, men det var utrolig fint da! Omgivelsene og alt! Og hyggelige mennesker og jeg hadde det veldig bra når jeg bodde der. Og de hadde en klesbutikk som alltid hadde masse fint hehe.. Hønefoss, også, jeg syns det var fint jeg! Kanskje ikke den vakreste byen, men den hadde sin egen sjarm og jeg likte den =) Det er også et sted jeg forbinder med de beste vennene mine og masse gode minner. Syns naturen rundt der også var fin jeg, den sandstranda for eksempel! Slemmestad, med havet og alt man kan begjære i ganske umiddelbar omkrets! Liker å kunne ligge å daffe seg på stranda og bade i saltvann og dra på svære kjøpesenter i en radius på omtrent et kvarter =) Liker det!
Poenget var, at noen nesten nekter å se at andre steder også kan være fint, bare fordi de er sååå glad i sitt eget sted! Ingenting i mot å være patriot altså, jeg er jo veeeeldig glad i stedene jeg har bodd jeg og (Australia for eksempel, men det trenger jeg vel ikke begrunne heheh), men enkelte vil liksom ikke høre på at andre steder kan være fint....vaffal når man nå engang bor der! Dette ble kanskje forvirrende, men jeg syns bare at folk kan ha litt sånn : åpne øya og vær litt åpne holdning...De fleste steder er veldig fine!
 Jeg vet at mine beste venner er ganske lik meg her, og det liker jeg =) Søte jentene!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer! :D